Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej znajduje się przy ul. Karowej 2 w Warszawie. Blisko szpitala dojeżdżają autobusy: 127-przystanek końcowy "Browarna" (160 metrów od Szpitala), 118 i 106-przstanek "Dobra" (80 metrów od Szpitala) - zatrzymują się na żądanie. Aby wysiąść z autobusu trzeba nacisnąć STOP. Z każdego przystanku do szpitala trzeba dojść. W pobliżu szpitala, przy ulicy Karowej oraz przy ulicy Wybrzeże Kościuszkowskie są wyznaczone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Wejście główne do szpitala znajduje się przy ul. Dobrej 76/78.
Tak wygląda wejście główne do szpitala.

Na parterze szpitala znajduje się Specjalistyczna Poliklinika czyli przychodnia.
W Specjalistycznej Poliklinice przyjmują lekarze:
- ginekolodzy - badają i leczą kobiety i dziewczynki,
- położnicy - zajmują się kobietami w ciąży,
- onkolodzy - badają i leczą kobiety z chorobami nowotworowymi,
- pediatrzy - badają dzieci po urodzeniu.
W Specjalistycznej Poliklinice pobieramy krew do badań. Tu również można zbadać mocz. Tu także zdejmujemy szwy po operacji i porodzie.
Tak wygląda gabinet, w którym pobiera się krew do badań i zdejmuje szwy.

Przed wizytą u lekarza trzeba pobrać numerek z automatu.
To jest automat do wydawania numerków.

Na wizytę lekarską trzeba się zarejestrować. Można przyjść osobiście lub zadzwonić pod numer 22 596 61 75. W rejestracji można dowiedzieć się gdzie odebrać wyniki badań.
To jest punkt rejestracji.

W Specjalistycznej Poliklinice jest Poradnia Neonatologiczna. Tu badamy i leczymy dzieci po urodzeniu.
To jest gabinet Poradni Neonatologicznej.

Mamy poczekalnię dla rodziców i ich dzieci. Tu można nakarmić dziecko lub zmienić mu pieluchę.
To jest wejście do poczekalni dla rodziców i ich dzieci.

To jest poczekalnia dla rodziców i ich dzieci.

Na parterze szpitala znajduje się Dzienny Oddział Rehabilitacji Niemowląt. Tu rehabilitanci ćwiczą z małymi dziećmi.
Tak wygląda gabinet rehabilitacji.

Na parterze szpitala znajduje się Referencyjny Ośrodek Leczenia Niepłodności. Tu badamy i leczymy osoby, które nie mogą mieć dzieci.
Tak wygląda gabinety Referencyjnego Ośrodka Leczenia Niepłodności.

Wejście do Izby Przyjęć szpitala znajduje się od ulicy Wybrzeże Kościuszkowskie. Tu udziela się pilnych porad.
Tak wygląda wejście do Izby Przyjęć.

Od godziny 21:00 drzwi do Izby Przyjęć są zamknięte. Trzeba zadzwonić domofonem lub telefonem. Numery telefonów są przywieszone na drzwiach.
Tak wygląda domofon Izby Przyjęć.

Przed badaniem lekarskim trzeba się zarejestrować. Nie trzeba pobierać numerków z automatu.
To jest rejestracja Izby Przyjęć.

Na parterze szpitala znajduje się Oddział Intensywnej Terapii Noworodka. Tu opiekujemy się i leczymy ciężko chore dzieci po urodzeniu.
Tak wygląda wejście do Oddziału Intensywnej Terapii Noworodka.

Tak wygląda sala chorych w Oddziale Intensywnej Terapii Noworodka.

W Bloku Porodowym szpitala rodzą się dzieci.
Tak wygląda korytarz Bloku Porodowego.

Tak wygląda sala do porodu dzieci. To jest sala wrzosowa.

To jest sala rumiankowa.

Po porodzie mamy i ich dzieci przebywają w Oddziale Położniczym.

Niektóre dzieci po porodzie nie mogą przebywać razem z mamą. Leczymy je i opiekujemy się nimi w Oddziale Neonatologii i Patologii Noworodka.
To są sale Oddziału Neonatologii i Patologii Noworodka. Dzieci leżą w specjalnych łóżeczkach.

Czasami dzieci muszą leżeć w inkubatorach.

Mamy mogą w Oddziale Neonatologii i Patologii Noworodka odwiedzać swoje dzieci, karmić je, zmieniać im pieluszki i przytulać. Można usiąść w wygodnych fotelach.

W szpitalu mamy również:
- Oddział Patologii Ciąży - leczymy kobiety będące w ciąży,
- Oddział Onkologii – leczymy w nim kobiety z chorobami nowotworowowymi,
- Oddział Endokrynologii – badamy w nim kobiety mające problem np. z miesiączką, otyłością, trądzikiem,
- Oddział Mikroinwazyjnej Chirurgii Ginekologicznej – leczymy w nim kobiety, które nie mogą mieć dzieci.
W szpitalu robimy badania:
- USG ginekologiczne – lekarz zobaczy czy narządy płciowe kobiety są zdrowe.
- USG płodu – można zobaczyć na ekranie dziecko w brzuchu mamy. Lekarz zobaczy czy dziecko jest zdrowe.
- Mammografię – badanie pokazuje czy piersi kobiety są zdrowe.
- KTG płodu – w czasie badania można usłyszeć jak bije serce dziecka w brzuchu mamy.
- USG serca płodu – lekarz zobaczy serce dziecka w brzuchu mamy.
Przy wyjściu ze Szpitala pacjentka dostaje wypis (Kartę Informacyjną Leczenia Szpitalnego). Są tam zapisane informacje (zalecenia), co trzeba zrobić po wyjściu ze szpitala.
W szpitalu jest Specjalista ds. Praw Pacjenta - zajmuje się skargami.
Jest od poniedziałku do piątku od godziny 8 do 15.
Można napisać emaila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. albo zadzwonić 22 59 66 193
Nasz adres:
Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej, ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa
Adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon do nas znajdziesz tutaj.


